mobile phone business man.jpg

NIBC Direct bindt intermediairs via WhatsApp

News Release -

Intermediairs die hypotheekadvies geven, worden vanaf nu gemakkelijker geïnformeerd over de belangrijkste trends en ontwikkelingen in de hypotheekmarkt en NIBC Direct zelf. Dit gebeurt door middel van een WhatsApp-nieuwsbrief waarvoor intermediairs zich kunnen aanmelden. De tweewekelijkse WhatsApp-nieuwsbrief is een antwoord op de behoefte van intermediairs aan nieuwe manieren van communiceren naast de traditionele communicatiemiddelen.

Met maar liefst 8,3 miljoen Nederlanders die dagelijks gebruik maken van WhatsApp, is dit het meest gebruikte sociale medium in Nederland. Reden voor NIBC Direct om ook via dit kanaal met onze doelgroep te communiceren. Het gebruik van WhatsApp maakt lijnen korter en stelt NIBC Direct in staat om intermediairs sneller te informeren of om feedback te vragen.Rick Bakker, Digital Marketing Manager bij NIBC Direct: “Het inzetten van WhatsApp past bij uitstek bij NIBC Direct als innovatieve, ondernemende en transparante organisatie. We hopen hiermee een passende oplossing te bieden voor de intermediair die op de hoogte wil blijven van de laatste ontwikkelingen binnen de hypotheekmarkt en NIBC Direct zelf.”

Call me back
Please fill out your name Onderwerp is verplicht Please fill out your telephone number

Welcome to NIBC.com